Wednesday, October 15, 2008

T - 87 dagar

Det har kommit till min kännedom att det finns ett par eller flera hammarbykillar som semestrar i Torrevieja varje år. De har observerat att det finns många svenskägda företag där nere, bland annat en restaurang som jag måste ta reda på var den heter, för under själva namnet ska det nämligen stå något i stil med "Hammarby är bäst".

Så de här killarna klampade in där i full supportermundering och blev mer en väl mottagna =) Jag har ju mitt halsband, min lyckoamulett (A) men risken finns att det kanske är lite väl diskret och här gäller det ju att skylta med sina sympatier. Så jag fick i pre-spain-mission att skaffa ett lagom tydligt hammarbyplagg.

I vanliga fall brukar jag fördriva tid innan jobbet i Norrtälje, men idag blev det istället en sväng förbi hornsgatan 98. Det var varmt och mysigt på soliga söder, kanske ungefär samma förhållanden som det kommer vara i Spanien i januari? Tur att jag hade en tid att passa någon annanstans, annars hade jag nog blivit kvar där...


No comments: