Friday, October 3, 2008

Igår var en jättebra dag och sådana är sällsynta, eller rent av utrotningshotade! Det krävs egentligen inte mycket:
  • Bara för att det verkligen inte var en glassdag igår så blev jag väldigt sugen på det just när jag kom fram till jobbet. Eftersom jag var lite tidig slank jag in på ett litet ställe alldeles intill. Med gröna väggar, oranga stolar och några prickiga bord. Där satte jag mig och åt en lakritsglass och drack en kopp te, just som Zätas telefon började fungera igen =) Det tog egentligen emot lite att göra av med pengar i Solna, "men vad gör det om hundra år..." ;)
  • jobbet skrattade vi som aldrig förr och jag blev verkligen inspirerad att åka till Ungern (fast jag har egentligen hela tiden trott att det var Polen man skulle till!?)
  • Jag hade jättetur med pendeln och hittade min lillebror utan att leta.
  • Jag åt sushi för första gången och jag tyckte om det!
  • Jag fick låna två hårsnoddar.
  • Jag fick inte såå ont på träningen.
Egentligen skulle bara en av ovanstående punkter behövas för att göra det till en sällsynt/utrotningshotad dag, men igår fanns ett överflöd och därför vägde det upp det faktum att jag blivit sjuk, att jag blev försenad till träningen och att det var första dagen sedan jag skaffade kameran som jag inte tagit en enda bild.


I mitt huvud vad det här inlägget mycket längre. Vad har jag glömt?

No comments: