Saturday, October 11, 2008

Jonnas fashion!?

En blogg blir inte en modeblogg bara för att man occasionally skriver om kläder. Speciellt inte när det handlar om gamla slitna ärvda träningskläder/slitochslängkäder. Därför anser jag inte att det är mot mina principer att berätta att jag äntligen återfunnit mitt absoluta favoritlinne i hela världen. Jag har letat överallt flera gånger och eftersom det är svart tycker jag mig se det överallt. Så fort något litet svart hörn stuckit fram i en hög med kläder slängd eller vikt någonstans runtom i huset har jag rivit fram det. Men varje gång har jag blivit lika besviken när det visat sig vara en av otaliga ganska sköna men inte i närheten lika perfekta plagg. Det hela har hemsökt min tillvaro. Tills någon gång igår. Jag blev lite overexcited så jag la inte märke till hur, var, när eller varför trenden äntligen bröts, men det gjorde den, och för att fira har jag självklart sovit i det. Och som jag har sovit ^^


"It may not look like a lot to the rest of the world,
but its pure happiness for me"

No comments: