Thursday, October 30, 2008

Ingen tidsskillnad

Det har inlagget far bli som det blir, for aven dast tngentbordet ar andrat till "ratt" bokstaver sa stammer det inte. )blir ar fel hall och jga hittade ä och ö av en slump, men pa helt fel stallen. Jag orkade inte med solen och skule bara in och vandra runt lite nar jag rakade ga forbi och tankte att jag skulel se hur det var med Totte, men allt verkar ju ha gatt bra )glad min som inte gar att gora)

Jag orkar verkligen inte kommentera alla inlagg, men jag tzcker det ar bra att det inte blir sno. Och Du ar dod! Apropa det laser jag nu thousand splendid suns.

Jag kom ju ivag med 6 bocker, sa sa dalig var du inte, jag har last tva och en halv. Nar Elin upptacket det )som for ovrigt laser fight club nu)A) sa utbrast hon "Du ar ju en boknord" Jag tzcker att en manniska som kannt mig hela sitt liv borde ha markt at jag ar det i grund och botten, och ganska stolt nar jag val har tid att vara det. Sa jag tzcker du ska ha den tiden!

Jag dromde om sockerbitar i natt ocksa, tillsammans med andra konstiga saker.

Nu borde jag ga ut igen, innan de undrar var jag ar nagonstans. Ater i sverige lordag kvall.

No comments: