Sunday, October 26, 2008

Böcker!

Jag har fått lön, inte gjort av med en krona på flera dagar, tagit på mig mer jobb än jag skulle och rensat klart bland allt skräp ovanpå garderoben. Så jag skulle fira och belöna mig själv med att beställa några böcker och en och annan cd-skiva, men när jag surfat runt på bokus en stund insåg jag att jag aldrig fick veta vilka Z köpte på Arlanda innan avgång. Med tanke på min platsbrist tänkte jag försöka undvika att köpa samma som henne till att börja med. Inte förrän jag lånat, läst och insett att jag älskar en bok så mycket att jag måste ha den själv.

Så jag hoppas att "nagon annan dag nar jag har blivit rastlos" kommer ganska snabbt och att hon då passar på att underrätta mig om vilka fyra titlar jag inte behöver införskaffa!

Föresten blev det tillslut Mattias som förtjänade kakan, men inte för att han tog med mig på bio utan för att han kom hit med sin sprängfyllda hårddisk och laddade över ett gäng potentiellt underhållande filmer. Bland annat Never back down som jag såg igår och blev kär i.

Jösses 23.10!?

GODNATT!

No comments: