Monday, October 6, 2008

Blankt

Jag är så trött. När jag ska upp så sent som halv tio är det inte speciellt typiskt mig att ens behöva ställa en klocka. I vanliga fall kan jag inte sova längre än sex-sju någonting. Åtta som längst. Idag däremot var det farligt nära att jag tillochmed snoozade! Jag har klivit ur sängen nu men jag känner mig fortfarande inte vaken =S

Tur att jag känner till saker som gör mig på lite bättre humör, en stund iallafall. Fegon är lite som Chris Nieratko, vår gud, fast på svenska. Om han skrev en bok skulle jag läsa den, ställa ett exemplar bredvid Skinema på min bokhylla, bläddra i den ibland eller skratta inombords bara av att se den stående där i bokhyllan, låna ut den till alla som vill ha boktips och kanske köpa den i present till vissa utvalda. Helst spontana presenter, för det är mycket rikare, som min nya halsduk. Men nu blev det för mycket svammel och för lite fokus på mina vardagsproblem som faktiskt är mycket intressantare (A)

Mitt tillstånd av förvirring ökar genom att jag inte har den blekaste aning om hur veckan kommer att se ut, fast den redan har börjat. Jag förstår inte hur jag ska hinna med, fast jag än så länge inte har någonting att göra. Den första frågan som måste besvaras innan resten kan redas ut är dock, var är Totte?

No comments: