Monday, May 12, 2008

Saknad! kaffekokare!?


Kategorin Borttappat är min lilla ögonsten då jag, lite plötsligt, föll pladaskt för den här hemsidan, Tappade vantar. En sida som jag stötte på av någon förmodligen väldigt konstig anledning som jag tyvärr inte kan minnas korrekt.
Här kommer det förhoppningsvis med någorlunda jämna mellanrum dyka upp lite allmänt konstiga saker som folk slänger omkring sig. Det är ganska otroligt vad mycket folk glömmer/slänger, och på de mest konstiga ställen här i staden också. Detta är någonting som länge har varit min och några vänners allmäna nöje när vi går igenom Norrtälje, så varför inte börja dokumentera det?
Denna kaffekokare av okänd årsmodell stod hur som helst i korsningen Sjögatan/Strandvägen (Kvisthamra) och såg allmänt övergiven ut. Därmed är den det första föremål som vi rapporterar borttappat här på ingredienser.blogspot.com

1 comment:

Jonna said...

Du skulle googla på ditt födelsedatum och titta på andra bilden eller något sånt...