Monday, May 19, 2008

Mina ord^^

Jag vill bara tydligt påpeka att jag inte härmas, utan jag tycker bara att folk ska få lära känna mig också=P Och jag tänekr inte upprepa mig för mycket för flertalet av Jonnas ord finns i min också, men jag ska försöka bidra med lite nya.

Aaaah
Abstinens
Armband
Associaera
Appropå
Bakar
Busigt
Disney
Dömmer
Föresten
Hallon
Ihågkommna
Hicka
Grejerna
Greveholm
Grottor
Jäsningen
Kladdarna
Knattar
Kofta
Kokos
Kortison
Kurerat
Mattssons
Nötkärna
Otippat
Pajjar
Samåka
Share
Pjäxorna
Slipade
Pepåka
Poolmisslyckande
Rösa
Rövardotter
Rosie
Speedad
Strepsils
Våfflor
Tarzan
Tingeling
Timing
Trasmatta

Jag vet inte alls vad jag skulle dra för slutsats om mig själv, men det känns som om bak och Disneyord är de vanligaste förekommande, och det kan nog vara jag till en viss del^^.

No comments: