Sunday, May 18, 2008

Mina ord

Jag har hittat en rolig funktion på min telefon som heter Mina ord, där kan man gå in och se en lista över alla ord man lagt till när man använt T9. Jag tror de här orden säger ganska mycket om personen i fråga.
Ett lite för långt utdrag från min telefon:

^^

(A)
a-laget
Aaaah
bakverk, efterrätt, kolapaj
Bambi, Bjucke, Bobbie
bandybanan
barnvakt
basta
Bergshamra, Finsta, Edsbro, Riala, Esplanaden
bicicleta
alcoholis
blogg, blogga, bloggar
Coyote Ugly
armhävningar
brottarlokalen
associerar
dagbarn
farsa, Farsan
date
ego
flätfredag, fredagsflätor
flippar
försprång
fräknig
fysa, fysen
gadda
IBK
härjig
Gemenskap
ignorera
inaktuella
innebandyn
gori-gori
hopprep
gymma, gymmar, gymmat, gymmet
lackar
käkar, käkat
jäklar, jävla
langa
kasst
keff, keffa, kefft
sparras, sparring
lirat
kirra, kirrar, kirrat
jogg, jogga, joggade, joggat
knogarna
Jonna
Jordgubb/lakrits/vanilj
Koskenkorva
knyppling
knytis
lunchade
Lurk
marsansås
Meja
Metallica
ogivande
MMA
möbelväg
ooorkar
otaggad
överanvända
otippat
muppa
Musse
nytvättat
rabarbersaft
salsa
scones
såpat
särskrivningen
Rekem
semelkalaset
sensei
shaolinmunkar
simultan
photoshop
slagga
Skarsgård
skippar
skitkasst
sjuuk
snaaaaart
sockorna
Roden
sofforna
Smulan
Roxy
SPC
spaghetti
Spider
Splinter
spöa, spöar
sprungit
rubbet
Svålhålet
stålmän
Quarneval
pulka
Rurik!
pussla
våfflor
taggad
vaktis
tärning
Tarzan
tatuera
vetekudde
vibb
tillfoga
Toyotan
update
uttjatade
Z
Zahlander
XD
Zeeta
Yeey
Wii
Wohoo

Och sedan en hel hög med ord på spanska och engelska.

1 comment:

Zäta said...

Yey =) Då ska väl jag visa vad jag är för människa nu då;)