Sunday, August 7, 2011

Jag har sytt gardiner idag. Gråtit, sytt gardiner och lyssnat på Teddybears Stockholm.



Något måste man väl göra för att verka mer macho, och Teddybears är bra.

Öppna fönster förstås, man vill ju gärna dela med sig. När jag sprang ner till tvättstugan frågade en granne om det var jag som spelade musik. Jo, det var jag, erkände jag, tänkte att ärlighet säkert ändå är bra för grannsämjan men var ändå lite rädd, borde jag sänka? Nej! För fan! Jag var tvungen att lyssna på nån annan skit hela morgonen, förklarade grannen och nickade bort åt ett annat öppet fönster, det var en lättnad att någon överröstade det där!

Det känns bra ändå, även om det bara var en granne och alla andra kanske hatade mig ;) On the other side så har jag väl nu lite krav på mig vad gäller musikval. Och jag kan väl egentligen inte säkra med Teddy hur länge som helst heller..?

No comments: