Saturday, July 26, 2008

Jonas Karlsson, Det andra målet

Den här veckan har jag köpt tre böcker och läst en. Den var bra, men gjorde mig lite smått sinnessjuk. Det gick mig på nerverna att den fick mig att tänka fel hela tiden, när det egentligen var så självklart.

Den är utgiven som "novellsamling" men det var den inte, inte på det sättet som jag trodde att en novellsamling skulle vara iallafall.

Jag blev galen ibland. Nästa gång jag läser den ska jag rita tankekarta under tiden för att se hur det hänger ihop! Om jag nu läser den igen. Läsa om böcker är inget jag är expert på. Men jag är glad att jag kommer ha den i min bokhylla, den är bra att ha för att låna ut till folk som ber om boktips.

Och =) om ett och ett halvt dygn kommer Aldrig Fucka Upp hem, undrar om det är värt att börja med någon annan...

No comments: