Saturday, June 6, 2009

Sverige förlorade men det var en bra kväll iallafall

Jag tycker inte om att gå. Iallafall inte när jag är ensam, vet vart jag ska och inte har någon musik. Så jag småsprang hem från tunnelbanan. Mötte en halv fest i hissen, övervägde att följa med upp till tian eller vart de skulle, men slank sedan ut på min egen våning trots allt.

Jag anser alla mina dater idag som lyckade och ser fram emot kommande. Sen borde jag fixa en till Malin med BenjaminAlexRobinJohanMelker också. Hur nu det ska gå. Mattias får hjälpa mig. Att träffa Mattias made my day. Mer sånt här.

2 comments:

Malin said...

Jag skulle bli jätteglad om du ordnade en dejt med BejaminAlexRobinJohanMelker.;) Vi borde åka dit och äta hamburgarna, de såg goda ut!

Jonna said...

Faktiskt. Framförallt såg de stora ut =jävligt amerikanskt. Vi får hålla tummarna för samma bord och att han jobbar då :P