Sunday, June 7, 2009

Intresseklubben antecknar

Jag kan inte riktigt bestämma vart jag ska gå för att rösta idag. Det är nästan ett svårare beslut än vilket parti jag ska välja. Dels har jag ju alternativet att åka ut till Riala. Eller så har jag ett gäng förtidsröstningslokaler här inne i stan; Centralstationen (centralt och bra), Kungsholmens bibliotek (nära? Borde ju ändå någon gång ta reda på vart det ligger), Stadsbiblioteket (min buss stannar där), Stadshuset (öppet länge), Sture bibliotek (är ju meningen att jag ska ha gått dit fler gånger men det blir aldrig av), Västermalmsgallerian (bara en tunnelbanestation bort), Östermalms bibliotek (kan ju vara lika nice som sturebiblioteket).

1 comment:

Malin said...

Jag har varit på Kungsholmen bibliotek! ... det är fint där. Jag tycker att du ska åka till Sture bibliotek och spana in hur det ser ut där!