Sunday, September 7, 2008

"Spara det här presentkortet tills du flyttar hemifrån, det håller ändå två år, så har vi en anledning att träffas sen när du flyttat."

Jag hade verkligen tänkt skriva någonting om alla konstiga saker som jag gjorde igår. Som att jag och Jonna var på familjegympa på Friskis med Jonnas systerdotter eller att jag mötte Jonna klockan halv ett igår natt för att genomföra en spontan trade, av en parkeringsskiva. Men som vanligt har Jonna har bilderna så det blir roligare om hon får lägga upp dem. Dessutom måste jag förbereda min engelska presentation till imorgon, eller åtminstone välja ut en artikel.

Jag var och spelade hockeymatch igår också, lägger till det så det blir någon kategori på det här inlägget. Eller jag tycker dating och trade borde få vara samma.

2 comments:

Anonymous said...

beautiful blog. more beautiful you... Leonidio. Greek.

Jonna said...

Jag jobbar på det där med bilderna...