Sunday, September 21, 2008

"Cerat utan salt"

Jag är trött, men ändå ganska nöjd med att det blev som Jonna sa "Du kommer få roligt" jag har inte haft hysteriskt kul, men alldeles tillräckligt och jag kom i en bra bil med folk jag faktiskt kunde prata med. Jag har varit på cup uppe i Modos Övik med ett lag som borde vara det jag kallar mitt nu. Även om det inte riktigt känns så, än iallafall.

Vi kom fyra, jag fick inget diplom för jag var inte anmäld när de gjorde anmälan. De erbjöd sig att skriva över ett annat namn med mitt men någon måtta finns det, jag ska ändå bara vika ihop det, lägga det i bakfickan, glömma bort det någon vecka, förflytta det till väskan, ta upp det på mitt rum när väskan ska tvättas och sen kanske lägga det i någon mapp någonstans. Onödigt med jobb, jag har massa skit så det räcker ändå i mina fickor, väskor och på mitt rum.

Har nog snart läst ut min "The kite runner" och jag är såld^^

No comments: