Sunday, June 29, 2008

Fight Night Explosion

Jaha, jag borde komma igång och skriva igen. Det kommer bli en ganska tråkig onyanserad updatering.

Jag var i Sunne igår på "Fight Night Explosion". Organisationen på galan var minst sagt bristfällig och Sensei förlorade sin match, ändå var det en annorlunda och mestadels kul resa och jag körde automat för första gången. Jag lärde mig extremt sjuka saker och många internskämt skapades, som roade för tillfället men förmodligen som vanligt kommer rinna ut i sanden. "Bam Bam, du kan gå hem."

Jag orkade bara inte fota för vår lilla kompaktkamera hade hur som helst inte kunnat åstadkomma några underverk i det ljus som rådde. Och för att jag är som jag är. Jag orkade inte svara seriöst på alla sms som jag fick om väder och vind och resultat hit och dit för jag var upptagen. Och för att jag är som jag är.

Det blev sent så idag är jag förstås trött. Ont i huvudet. Åska på gång igen? Har varit ute med Tor. Han har visst ätit en strumpa medan jag var borta. Ska jogga så fort jag lyckats få i mig någon vettig föda. Skulle försöka vila tills på tisdag men mina ben känns äntligen nästan okej och halva tiden är ganska bra jobbat faktiskt!

No comments: