Monday, August 27, 2012

Jag känner mig fortfarande rätt slagen av den här huvudvärken. Jag vet inte om jag har ont längre egentligen, men två dygn tar ut sin rätt på något vis. Jag är trött och lättretad och förvirrad.

Bet ihop och lyckades genomlida både träningssällskap och storhandling på ett ommöblerat Maxi, men jag var rätt skakig under hela tiden jag var hemifrån (allt ljud, ljus, folk man måste vara trevlig mot...). Tappade hälften av varorna i golvet, scannern också ett antal gånger, glömde bort vart jag ställt vagnen, och när jag kom hem tog det längre tid att packa upp allt än det hade tagit att handla.

Jag slumrade en stund i soffan, andades ut efter dagens utmaningar, fast 22 är galet sent för en powernap så tog jag en. Och den var bra! Lyckades tillochmed äta ett vettigt kvällsfika. Så snart är jag tillbaka på banan igen (jinx)!


3 comments:

Matte said...

Hallå där!!
Passa på och vila upp dig ordentligt nu, för snart får du ju riktigt FIN-besök!!
Och se upp för kvarters-maffian! Är det Socker-Conny som är deras ledare?
M.v.h Fadern

Jonna said...

Fast du vet, det där finbesöket innebär ju faktiskt att jag inte riktigt HAR tid att vila upp mig, eftersom jag har en hel lägenhet att städa och en del annat att fixa för att ta emot er :)

Mamma said...

Städa efter dem istället, eller sätt dem i arbete vettja!