Monday, January 9, 2012

Super Bowl

Nattjobb+Junior-VM+hinna med allt man vill på andra tider också har förstört mitt liv. Eller åtminstone min dygnsrytm. Men inte så den förskjutits utan bara så den inte existerar. Jag är trött alla tider på dygnet och sover antingen hela tiden eller ingenting överhuvudtaget. Ingen ordning alls, inte ens dålig ordning.

Men det är 3 veckor minus en dag till Super Bowl. Så jag kanske lika gärna kan fortsätta ha det såhär tills dess. För varför ställa något tillrätta som man medvetet ska stöka till igen så snart?

Cheers and good night.

1 comment:

Zäta said...

Det låter vettigt. Och inte. Jag började med ljusterapin idag, ska se om det hjälper. (Vilket det gör tror jag) Jag har lånat Farlig Midsommar att läsa varje morgon de 40min jag ska sitta framför jättelampan och titta mot den men inte rakt in i den.