Sunday, January 15, 2012

LottaJonna

Tillslut hemkommen från en heldag med de där finfina tjejerna (och grabbarna) som man bara kan hitta i sitt hockeylag. Löste som vanligt många av livets stora frågor på vägen hem, sådär som man bara kan göra i en spelarbuss. Frågor som "Är det ingen som har en kortlek med sig?" (Svar: jo, jag har 2) "Vilken film ska vi se?" (Svar: Miracle, både på vägen dit och hem, och så lite Ice Age). "Varför ska man tycka om poliser?" (Svar: ja, varför ska man?).

Sammanfattningsvis kan sedan alla andra problem oftast lösas med något av följande: tv-serier (förslagsvis HIMYM), träning och proteinpulver, snygga bilar, tv-spel, och amerikansk fotboll (eller bandy, men då ska det vara live, och jag fick svagt medhåll).

Hann förövrigt precis i tid till Kick Off i Saints-49ers. Divisonal Playoffs, kvartsfinal. Patriots-Broncos efter det, så jag hoppas min kära (sovande) roomie inte har något emot att jag är vaken hela natten och tittar på Amerikansk fotboll ;) Förlåt Sarah! (Tosca tog iallafall snabbt plats i den andra soffan. Hon förstår nog tjusningen mer än sin matte).

No comments: