Tuesday, September 13, 2011

Som om jag bara går och väntar på något

Nyduschad, sluttränad, len hud, svalt rum och rena lakan, tentabefriad, mätt, belåten, packad och klar, nedbäddad i ganska skaplig tid. Trött är ett negativt ord men sömnig kan vara ett positivt. Som nu.

Om det inte vore för att norrbotten hägrar önskar jag att jag inte behövde kliva upp ur den här sängen alls imorgon. 4.15 är en konstig tid att ställa klockan på.

Knappt har jag kommit hem från Örnsköldsvik och blivit människa igen efter de bravaderna, förrän jag sticker iväg åt ett annat håll, och lämnar Sarisen och Tossan (fåret) ensamma igen. Men de har ju varandra och klarar sig nog bra tills jag är tillbaka. Det finns gott om tid för dem att få nog av mig resten av terminen sen :)

Peace, systrar och bröder, vi biter ihop och kommer igen, den här gången med. Jag tror att alla tror på oss, egentligen.

No comments: