Thursday, January 29, 2009

Öppet brev till Z,

Jag tror att det är inge bra att du gör så mycket saker (Estland, film, snowboard), för då glömmer du bort mig! Jag gör lite för mycket saker (salsa, mat... ha!) och det känns som om jag håller på att glömma bort dig! Eller alltså, saker om dig. Jag satt här... och kunde plötsligt inte komma på om du tycker om räkor eller inte och drabbades av känslan att om jag inte kommer på det... typ så blir jag galen och kan inte tänka på något annat! Ungefär som när jag inte kom på vad Anja hette i efternamn, inte precis så men jag kan inte förklara det bättre just nu i paniken och utan kroppsspråk.

Såå... hoppas du förstår. Vi ska köpa räkor på veckohandlingen imorgon iallafall tror jag. Och så ska vi testa en keff maträtt som vore så himla kul om det blir bra! Den ska förmodligen döpas efter en sång också isåfall.

Åk snowboard för mig också och skicka ett sms när du kommer hem... med typ lite ord! Ord tycker jag om!

No comments: