Monday, January 5, 2009

14 bilder

Jag letade igenom alla bilder jag hade på bilddagboken för att se om jag hade någon vettig porträttbild på mig själv, jag vet inte om jag hittade vad jag sökte men jag blev påmind om en massa andra bra saker iallafall...


... att jag har en jättebra storebror.

... att jag ska leta reda på mina inlines innan helgen.
... att jag tycker om tekniklego.

... att vi fikade med Brat en gång.

... att jag hade en period då jag byggde korthus och det var väldigt tålmodigt av mig.

... att någon åkte traktor till annandagsderbyt 2007.
... att Meja har varit såhär liten och den här dagen var jag för febrig och vädret för varmt.

... att jag tyckte det här förmodligen var förra årets bästa bild på mig.
... att vi skrattade åt "fyra nyanser av vitt".

... att jag tycker om det här kortet så himla mycket!

... att jag har varit inne i de hemliga delarna av ett jättestort häftigt seglelfartyg.

... att det här är en av mina favoritbilder på er.

... att jag adopterade en låtsasfisk från skolans matsal och döpte den till Ossian.


... att det går att köpa vettig middag för två personer och lite till för femtio kronor och tillaga det utan större bekvämligheter.

Och mycket mycket mer! Slutsats: Jag trodde jag hade framkallat alla bilder det var något särskillt med från de senaste åren, men ännu finns det mycket att använda i album och på väggen. Så jag vet nu vad som väntar om ett par månader.

No comments: