Saturday, January 10, 2009

Dagens:

Jag hämtade Madde och Sofie i Grind. Åkte till Jonna i Riala, hämtade henne. Packade in alla väskor. Åkte. Åkte och jag försökte gissa vad som händer den 21 juli, förutom att det är Johanna. Misslyckades, det var meningen tror jag. Madde vet vad det är nu. Jag vill veta. Åkte lite till, åkte lite fel. Kom rätt igen och kom till skavsta. Åt lite, sa hejdå. Åkte, åkte och åkte igen. Jag och Sofie bestämde Disneyfilmkväll innan jag insåg att jag inte kunde komma. Lämnade Sofie, åkte hem.

Jag har tråkigt. Jag har varit ombytt och klar i en halvtimme nu och väntar bara på att mamma och pappa också ska bli klara, så vi kan åka till Mattssons, så vi kan åka hem därifrån, så jag kan få sova. Jag är trött. Mycket trött.

2 comments:

Anonymous said...

Ja, jag vet. Visste redan innan vi satt i bilen. Det var därför jag drog massa vilseledande frågor om vad det kunde vara. Jag vet.

Zäta said...

Jag vill veta! Och jag anser det orättvist att du vet men inte jag. Hör du det Jonna?