Sunday, December 28, 2008

Jag måste ju öva så jag håller på och importerar mer video till datorn. Kommer väl sitta sista dagen innan spanien och bränna allt råmaterial till skivor i vild förtvivlan över att jag har för lite plats kvar på hårdisken. Men sån är jag. Har 5 små videoband till att föra över och göra något kul av.

Just det här överföringsmomentet kräver inte så mycket av mig så jag ska se om det går att använda Media Player samtidigt så kan jag lyssna på The Golden Compass medan jag städar undan lite. (Är förövrigt på jakt efter en enkel tydlig ljudbok på spanska om någon har några tips)

Jag ska jobba i två dagar nu, bara två dagar jag vet, men det är inte kul när man är sjuk. Så jag sysselsätter mig nu så jag glömmer bort hur jag mår och sen somnar jag tidigt ikväll fast jag egentligen inte tror att jag kan det. Det låter väl bra?

No comments: