Wednesday, December 17, 2008

Destino

Det är dåligt för bloggen att jag och Z umgås med varandra, men jag tror att det är bra för mig och då är ju frågan vad som egentligen är viktigast. Direkt när jag kom hem skulle jag skriva ett inlägg som handlar om te, men istället blev det om musik, och nu skjuter jag återigen upp min ursprungliga plan för min kreativitet överskuggas lite av det faktum att jag sitter med tre telefonnummer framför mig som vart och ett eller alla tillsammans kan förändra mitt liv. Förhoppningsvis utan att det innebär en operation. Det är dags att slå ett av de här numrena nu, jag börjar nedifrån. Tror jag!?

2 comments:

Zäta said...

Jag kan ju bara svara för mig, men jag tycker du ska göra sånt som är bra för dig. Innebär det att umgås med mig så blir jag smickrad(A) och om det behövs kan bloggen dö.

Jonna said...

Det var ju det jag menade.