Sunday, August 17, 2008

Om Jonna nu ska lära mig spanska, så vill jag börja med det här^^
  • "Estoy tremblando de mierdo" -Jag darrar av skräck
  • "Solo los valientes se atreven" -Bara de modiga törs
  • "Yo me río del peligro" -Jag skrattar åt faran
  • "Tú no tienes miedo de nada" -Du är inte rädd för något
  • "Cuando te sientes solo las estrellas te van a guíar" -När du känner dig ensam, kommer stjärnorna leda dig
  • "Vamos a buscar alguna sombra" -Låt oss leta reda på lite skugga
  • "Siempre hay que dejar el pasado atrás" -Man ska alltid lämna det förflutna bakom sig
  • "Estas palabras resolverán todos los problemas" -De här orden kommer lösa alla problem
  • "Te digo: Es la gran vida - No hay reglas" -Jag säger dig; Detta är livet - Det finns inga regler
  • "Es para morirse" -Det är så man kan dö av skratt

Avslutning på spanska lektionerna; Lejonkungen på spanska.

1 comment:

Jonna said...

"Vamos a buscar alguna sombra" es mi favorito! =)