Friday, October 21, 2011

Eventuellt

Det är fredagkväll och jag har klarat en tenta idag (ja, jag vet att jag klarade den).
Jag har för ovanlighetens skull inga åtaganden i helgen, framförallt inga tidiga morgon-åtaganden. Men jag sitter ändå hellre hemma, önskar att en ny säsong av På Spåret ska börja, tänder ljus, virkar, lyssnar på musik och gamla radioprogram, redigerar bilder, äter popcorn och tittar på S.of.A (jag har sett fram emot min popcorn ända sedan första gången klockan ringde i morse, och när jag nu snart har poppat dem, så ska jag börja se fram emot att klockan blir tillräckligt mycket för att somna).

Så sorry Mags, inser att det där jag "stressade" över förra helgen... schysst att du lyssnade, men det är uppenbarligen som det är, och så länge det är såhär, så kan jag faktiskt inte gnälla.




Att resa lätt


Tidsfördriv





Måltidsstopp i Tönnebro


Lämnad ensam i Uppsala, med en karta




Det gick bra



Jag kände på ett öppnat mjölkpaket och gissade att det skulle vara 6 dl. Vi hällde upp och kollade. Ganska bra gissning. Sammanträffande nog, är 600 precis så många bilder jag har kvar att titta igenom från den här mappen, men här tog spellistan slut och tröttheten vid, den här gången :)

No comments: