Friday, November 5, 2010

Någonstans kände jag att jag att det var väldigt dags för en ny layout. Det blev mest impulsbeslut men jag är nog ganska nöjd ändå. (För att vara ärlig finns det en uppsjö av alternativ, om man ska överlagga alla blir man aldrig färdig. Och jag skulle kunna göra miiiiinst 7 bloggar till, med minst lika många olika teman, men de skulle ju med största sannolikhet aldrig bli skrivna på så det är kanske lika bra som det är.)




Bilder från sommaren -06. Vi hade precis slutat nian. Så såg vi ut då, det du. Det är nog dags för någon sån där liten utflykt igen? Fast kanske en vintervariant.

1 comment:

Jonna said...

Vintervariant = längdskidor/skoter, eld, termos (helst en som funkar bättre än min från mellanstadiet), och smörgåsar med ost. Har man tur har man ett mackjärn också. Russin och mörk choklad bruten i färdiga lagom bitar brukade mamma ha i fickan för att kunna höja humöret lite snabbt om det var långt kvar till utflyktsmålet. Ja. Jag skulle kunna gå on and on om vinterutflykter.