Saturday, February 6, 2010

I natt drömde jag att jag fick en jättestor spricka i hälen och att jag handlade kläder för 1600 kronor. Dessutom vet jag inte riktigt vad jag ska tro när jag ser vilken tid jag skickade sista smset, var jag vaken så länge? Små-ångest av alltihop.

Och nu kan intressegruppen ta upp sina anteckningsböcker så ska jag berätta vad jag ska göra idag:

Jag ska handla:
  • Dinkelgryn
  • Mjölk
  • Nötter
  • Potatis
  • Frimärken
Jag ska gå ut och springa (en långlångrunda) om jag lyckas få i mig någon mat innan.

Jag ska försöka hitta hem till Malin igen (vilket jag ser fram emot), och sen ska vi på "finsittning" (vilket jag inte ser fram emot).

På vägen hem från sittningen ska jag lyssna på radio.

2 comments:

Malin said...

"Finsittning"?

Jonna said...

Typ middag... finmiddag... med institutionen.