Thursday, January 21, 2010

Balanserar reaktionsformler

Idag tappade jag mina vantar på vägen, men jag har bara ett par så jag gick tillbaka och plockade upp dem.

Jag glömde min förberedda matlåda hemma, men jag åt en jättegod pastagratäng till lunch istället och så slapp jag laga middag.

Jag upptäckte att jag helt missberäknat min personliga mjölkåtgång (eller glömde kolla datumet när jag handlade), men det gör ju bara att jag nu kan dricka mjölk som törstsläckare ett par dagar.

Kemin är precis vad man kunde begära och vänta sig, så det finns ingenting att anmärka på den här dagen.

Möjligtvis att det inte verkar bli någon gruppkonferens på msn. Men då hinner jag ju med att plugga lite kemi (yeey) och kanske ringa mamma.

2 comments:

Malin said...

Ring mami, sånt är viktigt.;D

Jonna said...

Jo, och torsdag kväll efter åtta känns som en ypperlig tidpunkt att ringa mamma. Man kan diskutera halvåttahosmig (som jag inte ens sett den här veckan, men mamma upplyste mig om tv4play, jag trodde det var en betaltjänst).