Thursday, January 28, 2010

Achenkirch


Jag har fått svar från Österrike, jag hoppas hoppas att det blir ett definitivt ja i nästa mail. Vem vill inte bo i en scen från sound of music? (lånad jämförelse) Fast de pratar engelska i den filmen, de gör de inte i min version. Så jag har bett alla att hålla tummarna, eller åtminstone en om man har den andra upptagen på annat håll.


Dagis verkar iallafall ordna upp det så jag får jobba lite, fyra dagar den här veckan. Förmodligen någon dag nästa vecka också.

Jag ska sova en timme nu, ska åka till match sen.

2 comments:

Jonna said...

Jag måste helt enkelt ladda ner sound of music nu. När jag ska se den är en annan fråga. Undrar när du kommer hem... sent säkert... inget plugg/tedrickarsällskap på msn ikväll då. Men nu ska jag sätta igång med både och iallafall.

Zäta said...

Ja, sent. Typ nyss. Men det vet du redan.