Sunday, August 16, 2009

Couchsurfing?

Jag och Tor har varit på "Hotell Sjöstan" hela helgen och få mat och presenter och sällskap och det har varit en alldeles fantasisk liten minisemester med ett alldeles fantastiskt litet slut. I morse vinkade vi av Tor som skulle tillbaka hem till Ekerö efter sitt träningsläger hos mig och efter allsång i bilen, ett stopp i Märsta med skratt, smärta och kollektiv irritation mot Room Raiders har jag nu checkat in på Pensionat Ängsullen istället. Det kanske hinner bli en vecka-tio dagar på Smörholmens Spa också innan jag åter vänder hem till Stadshagen. Flängälifläng som Flanders skulle ha sagt om han pratade svenska!?

Trots att jag nog inte kommer hinna märka det så ska den här veckan dock innebära allt annat än avkoppling, så jag ska ställa klockan på en hyffsad sovmorgon (05.45) och slänga mig i sängen. Min telefon fungerar igen efter en dust med grabbarna på lagret men jag har nog tappat min sms-gnista. Goodnight dear, goodnight.

3 comments:

Jonna said...

Äh vad fan höll jag på med när jag skrev det här igår? Är det en enda meningsuppbyggnad som är korrekt?

Malin said...

Haha, jag har inte märkt nått.^^

Jonna said...

Inte märkt att jag flänger omkring eller inte märkt att jag skrev konstigt? Nej för du är ju så himla upptagen. Glöm inte att du ska ta ett snack med Ulf om "killar från Sandviken", det är obligatoriskt, fråga Agnes.