Saturday, August 29, 2009

Congrats, jag vet vad du ska få nästa år

Jag sitter här och är fullt sysselsatt med att älska mitt hår. Det är så skönt att det är kort igen, även om det gör mig ännu mer lik min lillebror, och det är i synnerhet skönt när det är självtorkat och utan några produkter i.

Och jag är hemma hos mamma, och jag har en filt, och snart börjar fotbollen, och jag fick ett sött tröttsms av min syster, och mina favoritjeans är så mjuka att jag tror jag har mjukisbyxor på mig.

Och Z fyller år idag, och jag har jättefina presenter, men att gå ut sent på kvällen kommer helt enkelt aldrig bli min grej så jag önskar henne en god födelsedag genom att stanna hemma framför TV'n med en kopp te och kanske lite popcorn.


Ledtråd.

1 comment:

Zäta said...

Jag blir nyfiken=P Men det vet du;)