Friday, December 18, 2009

Så nu har det alltså varit den 18:e. Såg mörkt ut i morse men jag hade fan inte gått upp mitt i natten och åkt en buss utan fungerande värmesystem för att få ett "nej, jag beklagar". Så nu är det äntligen över.

Eller nja, egentligen börjar det väl bara om. Men jag hinner nog tina upp, andas ut (=jobba 24 timmar) i helgen och sedan kanske ha både jul och nyår innan jag tar upp tentaångesten igen? Är det okej?

Inte för att jag ser fram emot högtiderna så mycket. Jag vill att Meja ska öppna paketet som innehåller min nya förälskelse. Men för mig själv så kan det nästan lika gärna vara. Bara jag får åka pulka och skidor och titta ut varje morgon och se snö, tills den morgon jag vaknar upp och är less på det!

Jag har fått två julklappar och det räcker bra för mig. Speciellt eftersom de är så jävla bra! (Tack Malin och Kansliet).

Nu när det inte finns något tvång känner jag tillochmed för att läsa chapter 3, bara för kunskapens (den inre motivationens) skull.