Tuesday, September 29, 2009

Saker jag läser när jag egentligen borde läsa min kurslittertur:

Fegon - Han är tillbaka!

Ingrid Elina Johanna - Mer från Kalix =)

Post-it notes left to their fate in public places - Trevligt sätt att sprida lite visdom i vardagen. Någon talang som vill börja med det i Stockholmstrakten? Pleeease!?

En blogg med råd för vilsna själar
- Såklart. Det var ju min idé ;)

Matvett - Mycket matnyttigt, och annat nyttigt också.

Sportbloggen - Hur många gånger jag än framfört mina, hm, negativa åsikter om Norrtelje Tidning... hur ska jag annars hålla reda på allt, som ingen annan skriver om?

Sossia - För att det är min kusin.

3 comments:

Fegon said...

Vilken ära ! : )

Jonna said...

Definitivt, tog mycket tankeverksamhet innan jag bestämde vem som skulle få stå först (eller så råkade det bara bli så, det kommer ingen någonsin få veta).

Anonymous said...

maste kolla:)