Sunday, December 30, 2012

Jag och Gissa fick lite revansch ganska snabbt efter missödet i förra inlägget. Jag överreagerade och sedan dess har allt förflytit ganska smärtfritt. Skönt med mycket lösgående de senaste veckorna, efter att ha spenderat 2 månader i tät trafik mest hela tiden kan hon nu kuta i sick-sack över isen medan jag pulsar på i skoterspåren.

Ändå känns allt fortfarande lite avtrubbat. Imorgon är det nyår, och jag funderar på att fira in 2013 ensam i lilla bilen längs E4:an södergående. Även om jag nu inte har något särskilt att återvända till, så måste jag väl förr eller senare ta tag i den här hemresan.

Hur det nu än blir med nyårsfirande, så kanske jag skulle testa det här med nyårslöften för en gångs skull?
Fast egentligen skulle jag hellre kalla det nyårsförhoppningar, för jag vet precis vad jag önskar av det nya året (tre saker), men samtligt känns lite utanför min kontroll.

Så jag återkommer, störst risk att de dyker upp på Twitter, om alls. Hej.

No comments: