Tuesday, September 14, 2010

Ekorrar


Ekorrarna är söta. Det är bara faktum. Jag tänker på Pysen i svärdet i stenen varje gång jag ser dem. De är så orädda, komma väldigt nära, de bor på kyrkogården jag tar genvägen över varje dag (om inte klockan blivit över 7pm för då stänger den)
En minut gratis till en mobiltelefon i Spanien lättade inte mitt hjärta men jag hann höra att det iallafall levdes i andra ändan och det gör mig glad.
Annars finns de bilder som togs från killarnas besök i London på deras kameror och jag hoppas de kommer upp på facebook inom en snar framtid.
Idag regnar det för första gången så att jag märker av det, om man kan kalla det att jag märker det när jag sitter på ett litet cafe, inomhus, men jag ser folk ute som går med paraplyer. Själv planerar jag att sitta här tills det slutar regna och då gå hem. Eller för att klockan är halv 8 och de stänger om 30 min.

No comments: