Saturday, October 31, 2009

thingsweforget.blogspot.com

Lyssna, tillexempel, på Jonatan Unge. Jag saknar honom den här helgen. Och nästa. Men lördagen den 14:e är han återigen On Air på morgonpasset helg.

Och lyssna även på mig, för jag har en jäkligt bra spellista på gång:
1. Min Hemstad - Säkert!
2. Driving home for christmas - Chris Rea
3. Stena i Stockholm - Perssons Pack
4. Left my heart in Tokyo - Mini Viva
5. Summer Camp del 1 - Las Palmas
6. Fluff (instrumental) - Black Sabbath
7. Nummer ett - Robyn
8. Love - Lars Eriksson och Elin Lars Sigvardsson
9. Du ser ut som jag behöver en drink - Promille 5
10. Nas ne degoniak - TaTu
11. Ridom Ridom - Nordman
12.
13. Summer Camp del 2 - Las Palmas
14. Rap das Armas - Cidinho y Doca
15. Just idag är jag stark - Kenta
16. Truog Glass - Stone Sour
17.
18.
19. Logiskt - Petter feat. Säkert!
20. Calle Ocho - Pitbull
21.
22. Dying in your arms - Trivium
23. Mammas Gata - Promoe, Supreme, Andreas Grega, Timbuktu
24.
25. En liten snubbe -Petter
26. My hometown - Wannadies

Den har allt. Snart!

1 comment:

Malin said...

Det fanns så många bra låtar som jag blev glad över att bara höra namnet på!