Saturday, October 11, 2008

T -91 dagar

Jag vet att jag inte kommer komma ihåg/ha möjlighet att räkna ner till Spanien genom att berätta något meningsfullt relaterat till det varje dag, och det har jag väl inte lovat någon heller, men det är dumt att misslyckas det första man gör. Så jag tänker så det knakar nu... men jag har mest mått dåligt hela förmiddagen och legat i soffan hela eftermiddagen (fast det var exakt det jag inte skulle göra)...

Faktiskt gjorde jag en grej i morse, så att jag skulle ha något bara utifallatt jag inte skulle komma mig för något annat, och det var ju bra för något annat har jag definitivt inte att komma med. Men det känns så meningslöst att det definivt inte förtjänar ett eget inlägg. Jag skulle kolla om jag kan välja en annan valuta när jag gör betalningar och överföringar över internet. Och det kan jag, men först måste jag ringa och aktivera någon tjänst, och det kan jag inte göra förrän måndag.

Så det var ju värdelöst.

Klickade in mig på Erikas blogg nu också för att se om hon skrivit något roligt som skulle kunna göra den här desperata uppdateringen intressantare. Erika är en svensk tjej som bor i Torrevieja, jag sprang in i hennes blogg första gången jag googlade för att ta reda på vad det var för stad, sen ju mer planerna tog form har jag fortsatt följa henne. Kan ju dyka upp intressanta upplysningar. Inte den här gången dock.

Nu kommer Z tillbaka upp till sitt rum, det är där jag sitter. Hon hälsade föresten att jag skulle skriva att hon ursäktar sin frånvaro från bloggen. Men det är väl mest jag som märker, och jag tyckte inte det var så länge sen hon skrev :P

Hon har varit nere och sysslat med lite hemligheter tills imorgon. Hon kom tillochmed ihåg att ta med min bok upp så nu ska vi väl bara bädda ut extrasängen och gå och lägga oss. Puh, vilken tur, för då behöver jag inte fortsätta krysta fram saker att skriva om.

Pusshej.

No comments: