Tuesday, October 28, 2008

Sno!?

Jag vet att jag befinner mig i ett varmt, frammande land och att jag absolut int ska langta tillbaka, det ar varmt och skont inte for varmt eftersom det blaser, det ar skont i vattnet, jag har trevligt sallskap som jag umgas med alldeles for sallan (aven mina systrar inraknade), och eftersom det ar varmt sa har jag inte det minsta ont i mina axlar (haha, jag later som en gamal pensionar som klagar for att hon far ont i lederna nar det inte ar 20grader ute langre).

Men nar det ryktas om att det ska bli sno hemma pa torsdag vill jag hem. Jag vill inte missa forsta snon. Sa vanta atminstone tills pa lordag med att komma, hor du det?!

(Vid hagerns skarpa skri var det boken hette, 600 sidor sa den blev inte utlast idag)

1 comment:

Jonna said...

Det kommer inte komma någon snö här nere på torsdag. Verkligen inte. Det känner jag på mig. Däremot är det riktig frost ungefär varannan dag.