Thursday, October 2, 2008

00.00

Nu är klockan 00.00. Nu skulle egentligen uppgiften till Doktor Glas ha varit inlämnad och klar. Synd, vad synd att jag inte är det. Jag försökte faktiskt, och jag hade med mig datorn till träningen och jag skrev faktiskt en hel del då. Fast det är ändå bara en sida klar, en fråga. Matten har jag bortprioriterat helt. Fast engelskan gick väldigt bra, det ska jag vara glad över. Man ska vara glad över mycket, som att knuten i håret blev bra, eller att de asfalterar om vägen eller som att det var varmt ute när man fick stå och vänta i 10 minuter innan jag lyckades väcka någon när jag kom hem för att någon låst dörren utan att lägga ut nyckeln. Eller varför inte att det fanns bullar och mjölk kvar när jag sen väl kom in^^ Sen kan man ju vara mindre glad över att jag inte är trött. Men det tar vi imorgon.

No comments: