Wednesday, October 29, 2008

Bokmal

Nu har jag beställt 5 mycket potentiella böcker för i snitt 65 kronor styck. Inte så blodigt tycker jag för det kommer bli många timmars nöje. Men såklart är det också oundvikligt att surfa runt på en internetbokhandel utan att stöta på ett gäng nya som genast stämplas med "måste införskaffas snarast".

Tillexempel någon av de här:
1000 filmer för livet : film för varje känsla
1001 filmer du måste se innan du dör

På tal om böcker och filmer. Ikväll blir det tidigt i säng för att läsa ut El Choco. Och sen... hm, Z hur mycket dödar du mig om jag tittar på The Kite Runner utan dig? För jag kan verkligen inte hitta Beautiful Boxer och jag är inte på Death Race-humör. Du kan få en kaka som kompensation!?

1 comment:

Zäta said...

Jag vill inte ha en kaka som kompensation! Du ar DOD!