Wednesday, October 8, 2008

Illussion

Jag är hungrig men det är verkligen inte dags att äta igen ännu eftersom jag åt gröt för bara lite mer än en timme sedan! Därför fick jag lov att göra iordning en kopp te med lite lite honung för energins skull, eller smaken.

Apropå mat så måste jag dock få säga att jag är rätt nöjd med vad jag åstadkommit i köket de senaste dagarna. Nu finns det inte så mycket som kan gå fel om man gör varianter på de säkra korten lax med pasta och kyckling med pasta. Men iallafall. Återstår att se om jag vågar mig på något djärvare idag.


Märkte ni hur jag lyckades ganska bra med att få det att verka som om jag är på bra humör? Egentligen önskar jag inget hellre än att dagen ska sluta vara så irriterande ljus så jag kunde sova bort all överflödig jävla tid!

No comments: