Monday, October 27, 2008

"nagon annan dag" kom ganska fort, eller jag planerade snarare att vara lite rastlos sahar innan middagen. Jag kom pa nar jag satt pa planet att jag inte skrev vilka bocker jag kopte tillslut, och sen igar kvall att jag inte skrev det da heller. Nu kommer den iallafall.

  • Fight club (Redan utlast)
  • Hagerns skarpa skri (eller nagot likanande, kommer inte ihag i huvudet... Over naktergalensgolv fortsattningen iallafall. Ska visst ha kommit ut en "fore"bok nu ocksa?)
  • Nakna kocken
  • The dice man
  • A thousand splendid suns
  • Naiv super (den blev gratis, jag kunde inte lata bli, den maste finnas i min bokhylla)
(Sidan beter sig konstigt, men det ar lasbart iallafall)
Idag ar internet pa tyska, och det finns enligt tvguiden flera tyska kanaler, lika manga som engelska sa det far val kanske bli lite tittande pa dem eftersom Gossip girl ar utlast for lange sen.) Nu ar detantligen samling for mat, jag ar jattehungrig! Hur gar det for Totte?^^

(Jag anvander kameran mest for att fota granatappelfron, och sandrandiga benXD