Sunday, October 5, 2008

Frukost på sängen

Det finns vissa saker som är bättre än andra.
Frukost på sängen är en av dem, speciellt om de är otippade^^. Jag menar, frukost är bland det bästa som finns, om den då serveras på en bricka i när man sitter i en skön och varm säng, i ett kallt rum. Att frukosten består av (nästan helt) nybakat underbart bröd, men nytänkande och mycket gott pålägg, en stor och varm kopp te och till det ett glas mjölk att dricka innan teet svalnar, då kan det nästan inte bli bättre. Om dessutom timingen är så att jag hinner vakna av mig själv men inte resa mig ur sängen och dra av täcket (det rör sig om ett 10-tal sekunder) då kan det inte bli bättre (A)

Jag vet inte vad som hände med all fotografering, jag tror inte frukosten blev fotad? Hur som helst så minns jag^^

No comments: