Thursday, June 26, 2008

Bla-bla-bla-Date i huvudstaden

Iförrgår (läs: i förrgårsgår) Var jag på fika-och-prata-date-eftersom-vi -inte-setts-på-så-länge-date. Eftersom folk (läs: "ett folk") spekulerar i vem jag var på date med så tänker jag ju såklart avslöja det nu, efter någon dag sådär;) Mycket trevligt och givande var det dock och tre & halvt fik senare alla med olika mysfaktor så gick vi alldeles för mätta och bara lite, lite blöta men dock så nöjda, med varsinn bägare med glass. Honung och saffrans glass var en rolig överraskning^^. Efter lite "busspassning" med diverse olika mål med hemresan så kom vi åter iväg hemåt, skilldes åt i Söderhall för att jag ovanligt nog denna vecka, skulle vidare till Riala näramre bestämt Jonna & Tor som värdar för en liten smått improviserad (iallafall för mig=p) grillkväll.

Chokladen på Chokladkoppen i Gamla stan är lungt ibland det bästa klockan ovanligt "tidigt" en måndagmorgon i huvudstaden.


"Klättra gärna längs listerna. Eh, du som klättrar i gardinerna...?"

1 comment:

Anonymous said...

Haha ^^ "Ett folk"... :P