Thursday, June 19, 2008

Dagens smulanbröd.

Men jag har iallafall Smulanbröd. Det är mitt ljus in the end of the tunnel.

Sms från; Jonna 2008-06-19 21.52

Mina Smulanbröd idag var garanterat alla som jag kände som kom in på Smulan idag för diverse aktiviteter såsom fika av rabarberpaj (sommarpaj), chokladbollar, våfflor, smothies glass m.m eller bara för att få lite mat, prata onödigt strunt, date (=p) eller helt enkelt bara jobba.

Utdrag på personer som bör känna sig träffade; Emma, Sarah, Jonna, Pernilla, Pernillas kompis, Lisa och Jossan. Fast lite extra bröd åt Lisa och Jossan^^ Man ska inte favorisera, jag vet, men de råkade bara vara lite bättre idag och idag behövdes det.

1 comment:

Jonna said...

Det kändes som om klockan var typ två på natten när jag skickade det där =/ Vadå tio i tio!? XD