Monday, June 1, 2009

Sommarnätter

Jag har nu officiellt bestämt mig för att sluta med täcke för resten av den här sommaren, min säng i Riala ser tragiskt platt och oinbjudande ut med bara påslakan och garderoben går knappt att stänga eftersom jag inte kom på något bättre ställe att knöla in täcket. Men det viktigaste är ju att det inte är för varmt när man sover. Det är det värsta jag vet och innebär ett litet dilemma för det verkar som om jag måste hålla fönstret stängt om jag ska slippa pollenbesvären =/

Well well, snart är den här sommaren också över ;) och vet man inte vad man ska göra i höst har man tre alternativ: thaiproffs, modebloggare eller en kombination av båda. Malin förklarar: vilka thaishorts är rätt, vilken pose borde man man inta efter att ha fått ett knä på näsan o.s.v. Jonna fyller i: vad har Andreas för gurutips för höstmodet, vilken jacka bör man ha på sig och vilken bör man knyta runt midjan?

Vart är det trendigast att träna? Vilken smak på kaffe latte ska du välja för att framstå som en äkta fighter?... Möjligheterna är oändliga!

2 comments:

Sarah said...

Jag sover med duntäcke året om, mycket skönt. ;) Jag har dock ganska kyligt i mitt rum...

Jonna said...

Jag sover med öppet fönster nästan året runt och elementen har jag inte använt på så länge jag kan minnas men kan ändå inte ha tjockt täcke under de varmaste månaderna, det är ett jäkla meck det där, fick ett specialtäcke (säkert dyrt) i något flashigt funktionsmaterial i julklapp någon gång. Det var jäkligt fluffigt och mysigt men ändå svalt och skönt på vintern, hösten och våren, jag vill minnas att jag även använde det en hel sommar men att jag hade sparkat av mig det varje morgon.