Monday, June 1, 2009

Nu har jag återigen lyckats skjuta upp allt så länge det går, men idag finns det inte längre någon återvändo, nu måste jag packa och städa. Jag ska bara...
... ta en promenad först....?
... kanske en dusch...?
... lägga mig under trädet och läsa några kapitel...?
... det är ju ändå skönt väder idag...?
... inte lika varmt som igår...?
... jag hinner ju röja lite imorgon förmiddag också...?

Ja, finns ju alltid en massa andra saker att göra än det man ska. Disciplin mina vänner, självdisciplin.

3 comments:

Malin said...

Thaiproffs/modebloggare är nog min nya favorithobby!

Jonna said...

Det är inte en hobby, det är en livvstil ;) (känns inte det som en jäkligt bloggig och bra slogan? :O)

Malin said...

Du ahr så rätt! Hur kunde jag uttrycka mig så fel? (Absolut! Lätt att vi startar en thai/modeblogg med den sloganen!;) )