Wednesday, June 10, 2009

Skriva av sig

Det här med att vara toffel, för sig själv. Jag är rätt bra på det. Sen att det kommit fram att det beror på ett helt liv av övning ("Nej jag kan inte ikväll, jag har träning", "Ska vara hemma och ta det lugnt, måste lägga mig tidigt för det är match imorgon"), det är oviktigt.

Det viktiga är att ska man toffla för någon ska det i första hand vara sig själv, i andra hand sina riktiga vänner och i tredje hand eventuell "respektive".

Har man barn kommer de väl däremellan någonstans, kanske är familj en undergrupp till "riktiga vänner". Och jag ska ju tydligen bli mamma, fick höra det igår att jag passar väldigt bra som mamma. Så jag får väl fixa det. Ska bara fixa lite andra grejer först. Laga mina jeans och köpa en penna med 0,9-stift, såna viktigheter.

No comments: